reklama

Pre tých, ktorí čítali moje články

Tento článok bude len kratučký a bude len v súkromnom, tak sa s ním snáď nikoho nedotknem.

Písmo: A- | A+

Keďže kodex blogera sme neumožňuje, aby sa články čítali, či linkovali inde, ako v súkromnom blogu, tak ďalšie moje články nájdete na stránke www.e-macky.sk a na oczvirkova.blog.pravda.sk. Dúfam, že tí, ktorí ma radi čítali, ma nájdu aj tam.

Pekný večer.

Andrea Oczvirkova

Andrea Oczvirkova

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žijem tak, aby som sa mohla každý deň na seba pozrieť do zrkadla a bola spokojná s tým, čo vidím. Ak niečo nie je správne, nebojím sa postaviť proti tomu a niesť následky. Plním si svoje sny a som šťastná :P Zoznam autorových rubrík:  O mačičkáchNa zamyslenie...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu